2012. december 4., kedd

Esik a hó és Eric Saade énekel hozzá... :)

Ez a zene hihetetlenül jó :) Nagyon szeretem, és a mostani hangulatomhoz tökéletesen passzol.
http://www.youtube.com/watch?v=ZqxpFJSog6k
Mivel vasárnap elkezdődött az advent, már eleve karácsonyi hangulatom kezdett lenni, de a hóeséstől most már nem is lehetne jobban :) Annyira szeretem a telet!!! Rengeteg érzés, élmény kapcsolódik hozzá, de amit a legjobban szeretek benne, az az, hogy kint sötét van és hideg, bent pedig meleg, fény és ez a legjobb érzés a világon! <3 A télnek visszaadhatatlan hangulata van... És a mai csodálatos napom még rátett egy lapáttal... Csak hogy néhány részletet említsek: reggel, amikor bemész az osztályterembe, rád köszön az, akitől már egy csomó ideje vártad, és amikor visszaköszönsz, akkor pedig rád nevet... *-* <3 A barátnőiddel sétálgatsz a folyosón, beszélgettek és nevettek... Az osztálytársaid tiszta hülyék, de pont ezért imádod őket, és akármikor számíthatsz rá, hogy ha rájuk mosolyogsz, visszamosolyognak... Aztán, amikor utolsó óra után hazaindulsz, esik a hó, az utcák ki vannak világítva, karácsonyi vásár a téren, díszek a kirakatokban... Néha egyszerűen jó annak örülni, hogy létezel és körülötted ilyen gyönyörű a világ - van, hogy el sem tudom hinni, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy az vagyok, aki vagyok, hogy ott élhetek, ahol élek és olyan emberek között, akik szeretnek és én is szeretem őket... Egyszerűen leírhatatlan érzés.
Meglepő, hogy mennyire boldog tudok lenni néha, és utána milyen gyorsan váltok át szomorúba. De most éppen a boldog korszakomban vagyok, és igyekszem kiélvezni. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése